joi, 17 februarie 2011

Dicţionarul piticilor!

De astăzi ne-am propus să iniţiem tema "Dicţionarul piticilor", în care să scriem periodic cuvinte apărute în vocabularul meu.
Aşadar, vom enumera şi cuvinte pe care le folosesc de multă vreme:
- mami=mama mea;
- tati=tatăl meu;
- mamaie=ambele mamai;
- mamaie Tanta=mamaie Tanţa;
- tataie=ambii tatai;
- tataie Adi=tataie Adrian, care uneori este doar Adi;
- tanti Tia=tanti Tia, mătuşa lui tati;
- tanti Mimi=tanti Minodora, vecina de la parter;
- Ana=vecina de la etajul patru;
- Andi=colegul lui mami;
- Ticu=colegul lui tati;
- tanti mami bebe=mama lui Răducu, bebele de la etajul 2;
- bobo=orice e dulce;
- bob=sania mea;
- biba=bicicleta lui tati;
- pom=copac;
- pomă=pomelo;
- caca=caca;
- pipi=pipi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu