luni, 17 mai 2010

La unchiul Costel!

Sâmbătă am fost la parastas la Străbunica Cleopatra, mama lui tataie Marinică...ce ştiam eu că sunt la parastas? Eu ştiam că sunt la unchiul Costel şi fac ce vreau....adică am inspectat tot ce se poate, şi pe toată lumea!
Am făcut curat pe verandă şi pe jos, am fost pe la găini şi pe plantaţia de trifoi...in timp ce mami era asistent şef la mătuşa Sanda, care era responsabilă cu alocarea farfuriilor...unchiul Costel era cam bine dispus, dar era şi tare mândru, că a luat-o pe mami cum îl i-a de obicei pe tati:"Nepoată tu de-a cui eşti: de-a lui Găinuşă sau de-a lui Dârjan?", mami ea zis că nu este nici a lui Găinuşă (cum îi zice lui Străbunul), şi nici a lui Dârjan (cum ăi zice lui tataie Marinică), ci ea este prin alianţă a lui Dârjan....şi că tati poate seamănă el la faţă cu a lui Găinuşă, adică nu mamaie Tanţi, dar şi eu şi tati avem caracter de Dârjan!
Oricum unchiul Costel era cam mândru că Strănepoata lui a venit la el...se trage de la ceştile de vin pe care le mânca...zicem le mânca căci el nu mâncase nimic, dar se alimenta, căci zicea că a fost stresat să fie bine....şi a ieşit bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu