duminică, 2 mai 2010

Farmacistă mă fac!

Joi am fost la farmacie, să luăm fâs-fâs pentru nas, căci cam aveam o nară niţel înfundată....şi cum mişunam eu printre rafturi, şi analizam produsele, doamna farmacistă mă întreabă: nu vi tu aici la mine?
Păi ce credeţi, că eu atât am aşteptat, şi hop-ţop în spatele tejghelei! Doamna farmacistă a zis că mă opreşte la ea, iar eu am fost tare încântată căci i-am dat obrazul să mă pupe şi am îmbrăţişat-o....numai că au cam început să vină clienţi şi doamna farmacistă nu se descurca să îi servească cu o singură mână, şi să mai mă ţină şi pe mine în braţe...aşa că mami m-a luat acasă!
Dar i-am arătat lui mami că mă pricep şi la altceva, nu numai la măturat şi dat cu mopul!

4 comentarii:

  1. Ei, nepotica mea poate urmeaza visul bunicii care a fost acela de a se face farmacista. Cum aud pe cineva care urmeaza farmacia ma bucur pentru ea si am o reactie de bucurie deci, daca ar fi vorba despre nepotica mea as fi chiar fericita ca cineva are aceleasi visuri ca mine . Totusi e cam devreme sa ne gandim la profesia mandrulinei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe, visurile parintilor pentru copii nu se potrivesc si cu visurile copiilor, caci fiecare parinte crede ca vrea ceea ce este mai bine penrtu copilul lui. Sa completam: fiecare parinte normal, caci mai sunt si raritati...stie ea mamaie la cine facem referire!

    RăspundețiȘtergere
  3. E sti data cu lipici !!!
    Ha ha ha ....si cu mutritza rizareatza ...cine indrazneste sa nu se lase subjugat ....
    ha ha ha!!!!
    Pupici Rozzz!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pupici Rozz, draga Pansy! bine ai revenit, sa speram ca de aceasta data nu dispari iar....ca te pap!

    RăspundețiȘtergere