luni, 17 mai 2010

Cu vizitele!

Ieri am fost în vizite!
Întâi am fost la Angela, să îi mulţumim că mi-a făcut cadou un scăunel piuitor, şi să o vedem pe micuţa Ţiparina, operată mititica...în timp ce tati era prin bibliotecă pe la mamaie Tanţi, să vadă ce boli mai au calculatoarele!
Şi pentru că urma să plecăm mami a zis că nu mai mă schimbă, dar ce să te faci cu mine căci am avut spirit de iniţiativă şi am găsit nişte pensule cu gaz ale lui Străbunul, şi am turnat gaz pe mine....miroseam a lucrător la Petrom!
După amiază am trecut pe la Talida şi Gabi, căci va fi ziua Talidei, şi am fost îmbrăcată în pijamale...căci dacă eu mi-am turant gaz pe hăinuţe, a trebuit să mă îmbrace cu ce aveam la noi, dar nici mie, şi nici lor nu mi-a păsat...evident că a fost iubire mare între mine şi Talida, ca de obicei!
Eram eu cam adormită, căci altfel vaide lume cu calculatorul lui Gabi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu