luni, 17 mai 2010

La mulţi ani,mamaie Ştefi!

Pe 14 mai a fost ziua lui mamaie Ştefi, şi îi mai urăm o dată multă sănătate şi să îi dea Dumnezeu tot ce îşi doreşte, şi îi trebuie!
Eu am stat cu ea, şi cu Străbuna, căci mami a fost la o conferinţă la facultate, unde şi-a revăzut o parte dintre profesorii pe care i-a avut, şi cu care a avut plăcerea să mai scimbe opinii...a fost surprinsă să vadă că unii profesorii o mai ţineau minte, şi a fost şi mai surprinsă să vadă că mare parte dintre ei nu s-au schimbat şi au rămas la fel de plăcuţi şi interesanţi....chiar mami a zis că învăţământul mai are ceva şanse!
Evident că mamaie a zis că am fost cuminte...dar mami ştie cât de cuminte am fost...ca căţelul lui părinte....dar bine că îmi iau bunici apărarea...ceea ce mami zice că nu este un lucru bun!
A şi am uitat să vă spun că tot săptămâna aceasta am fost cu mamaie la curte, să îi dăm lui Eugen nişte ţevi...şi am fost cu autobuzul...când a venit tataie acasă şi a întrebat unde suntem, şi mami i-a zis, a rămas cu giura ca la Raba, dentistul! Evident că atunci când ne-am întors mamaie era obosită frântă, căci eu am vrut numai în braţe, dacă am văzut că merge trucul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu