luni, 23 septembrie 2013

Nu eşti de încredere...

Mama la servici vorbea cu colega ei Ionela....

Ionela: fi-miu nu şi-a făcut temele...
Mama: nici Sara nu se omoară cu semnele grafice
Ionela: îi zici şi tu că te-ai întâlnit cu cineva drag ei şi că a întrebat ce face şi tu ai lăudat-o! Să vezi că merge!
Mama: s-ar putea să ai dreptate, că şi mama îmi dădea să citesc şi zicea că am primit cărţile de la cineva drag mie şi am aflat mai târziu că de fapt le cumpara ea

Acasă, mama: cu cine credeţi voi că m-am întâlnit eu astăzi?
Eu: cu cine?
Mama: cu dna Nuţi...
Eu: unde te-ai întâlnit cu ea?
Mama: în piaţă...
Eu: ce făcea? a întrebat de mine? ce a zis?
Mama: cumpăra şi ea ceva, şi da a întrebat de tine...m-a întrebat ce mai faci? dacă eşti la fel de înţeleaptă? dacă faci temele?
Eu: şi ce ai zic?
Mama: ce să zic? că eşti cuminte, că tot multe întrebări pui şi că da, faci temele cu drag...chiar şi semne grafice!
Eu: ce ce ai minţit-o? eşti lipsită de încredere! nu ziceai că nu e bine să minţi? de ce ai minţit?
Mama: ca să nu o dezamăgim...că am încredere că tu vei face şi semnele grafice....
Eu: eu ştiu cifrele, adunările şi scăderile, literele...ce mai îmi trebuie semne grafice?
Mama: eu cred că îţi trebuie, chiar dacă şti unele lucruri...nu şti că şi Lorena a zis că nici nu ştia ea ce important este să şti semne grafice!

După şedinţa cu părinţi...
Eu: m-ai înscris la calculator?
Mama: nu!
Eu: de ce?
Mama: că am discutat cu doamna şi a zis să ne înscriem toţi copilaşi la aceleaşi două opţionale!
Eu: şi nu ai zis că eu vreau la calculator?
Mama: ba da!
Eu: şi doamna ce a zis?
Mama: nu ai calculator acasă?
Eu: şi i-am zis că am?
Mama: ce puteam să zic! nu ai?
Eu: da! să zici că nu am...
Mama: păi minţeam şi iar nu eram de încredere...nu ai zis tu că nu mai sunt de încredere?
Eu: offff....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu