luni, 16 septembrie 2013

Gata vacanţa....

Gata şi vacanţa! Aşa cum a venit, aşa a şi trecut!

Am avut o vacanţă mega activă....

1. am participat la un atelier de creaţie în Parcul Crângaşi

2. am partcipat la BIAS 2013, ca o viitoare "aviatoriţă", cum mi-a zis un băieţel

3. am fost pe la bunici pe la MaDridu
4. am fost spectator la Opera Comică, cu ajutor de la mamaie Ştefi...căci eram pedepsită, şi mami şi tati nu m-ar fi dus, dar mamaie a insistat, fiind impesionată de mine că "e ultima şansă"

5.am fost cu bunici la Buşteni
6. am fost cu părinţi la mare, la turcaleţi, cum zic eu...unde m-am distrat copios, şi:
-am învăţat să înot câineşte
-am văzut o cascadă (Duden) şi o peşteră
-am văzut o insulă: Insula Şobolanului
- am vizitat centrul Antalyei cu moscheile, Turnul cu ceas şi Old Town
- am mers cu autocarul, dar şi cu vaporul
- am vizitat portul vechi
- am auzit prima declaraţie de dragooste de la un turc: "Frumoasa, te iubesc!"

Anul acesta am făcut cum am făcut şi am trecut de bariera de la aeroport...cu promisiunea că voi mânca....
7. am fost la preselecţie la Karate, dar nu am trecut căci sunt prea "schiloadă" cum zice mama...adevărul este că sunt cam mică, şi nu are încă grupă pentru vârsta mea...să mănânc, să dorm bine, şi ne vedem peste 2 ani!
8. am fost şi la Mr. Bunny...o să vă arăt ce am făcut într-o postare viitoare!

Un comentariu: