duminică, 18 decembrie 2011

Mamaie îmi cumpăla!

Merg cu mama la librărie să cumpărăm un biblioraft...în librărie văd o bicicletă pentru coii de un an.

Eu: vreau bicicheta asta!
Mami: este pentru un copil mai mic
Eu: ce dacă! o vleau eu!
Mami: ai la curte bicicleta şi atv-ul...şi mai ai una şi prin boxă
Eu: cumpălăm şi bicicheta asta!

între timp mami plăteşte biblioraftul

Mami: hai să mergem!
Eu: vreau bicicheta asta!
Mami: eu am plecat, nu te cunosc, nu eşti cu mine....
Eu: ba da!
Mami: ba nu! faci scandal şi nu e frumos!

Mami iese din magazin...eu după ea plângând "Mamaie îmi cumpăla!"...

Mami: eu nu sunt mamaie!

Ajungem pe la mamaie...îi povesteşte mami...mamai replică "dacă am o singură nepoată...dacă aveam sau 4 nu mai puteam să le cumpăr!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu