miercuri, 7 decembrie 2011

Cacuc....

Chiar dacă sunt mare unele cuvinte le alint!
De exemplu, la pălărie îmi palce să zic popie sau la calculator PC să zic cacuc...dacă mă întrebi ce e popia îţi zic clar "e pălărie!"
Aseară ne sună naşul Cătălin...răspund eu...după o conversaţie în care află tot ceea ce am făcut astăzi şi eu şi familionul, şi îl invit să vină sâmbătă să mănânce tort,mă întreabă ce face şi tati...şi i-am răspuns: "Repară un cacuc! Fetiţa a stricat cacucu!"
Cătălin nelămurit cu limbajul meu este deacord cu mine...o cere pe mami la telefon..şi îi spune că a înţeles că ea face treabă, dar tati ce repară?
Mami îl lămureşte...el zice că în nomenclatorul ştiut de el nu era cacuc trecut...şi să povestim şi de cacuc....mami crede totuşi că am mai povestit..dar fie!
Zic să se treacă şi "cacuc" în nomenclatorul meu!

Poate vă întrebaţi cum răspund la telefon...simplu! Părinţi mei sunt HTC-işti cum zice Gabi...şi ştiu să răspund şi să folosesc în comenzile simple un astfel de telefon...cred că au cam încurcat-o aici, dar asta este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu