joi, 29 decembrie 2011

La 1 noaptea....

Mă trezesc la unu noaptea...după cedormisem de pe la opt...o raritate de altfel!

Deschid uşa larg la dormitor la mami şi tati...stau cu lanterna în mână în prag...

Mami: Dormi cu noi?
Eu: nu! spun o poveţe!
Mami: La ora asta? e întuneric afară...dormim...

Între timp ajunsesem între mami şi tati în pat...stăteam în fund între ei...şi îi mângâiam pe cap spunându-le "Vă iumbesc!".

Mami: ştiu că ne iubeşti, dar acum dormim!
Eu: spun o peveţe...
Mami: ce poveste?
Eu: Capla cu trei iezi
Tati: o ştim şi noi!
Eu: Tu nu o şti! Doar mamaie şi tataie o ştie!
Mami: bine dar povesteşte mâine...
Eu: nu, ancum! Era o caplă cu trei iezi şi le aducea mâncare şi iedul mic era ombraznic şi a venit lupuşi a intrat sub băiţă....

Până la urmă am tăcut că nu zicea nimeni nimic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu