duminică, 12 iunie 2011

Năzbâtii la mine acasă!

După cum apropiaţii ştiu, înainte de Paşte ne-am mutat “acasă noi”, dar mami şi tati sunt cu ochii pe mine ca pe centrala termică...oricum am făcut câteva năzbâtii:
- M-am ascuns în dulab;
- Am închis-o pe mami pe balcon – bine ca era tati prin zonă, adică tocmai se întorcea din boxă;
- Am deschis caloriferul şi a ţaşnit apă...tati a calmat-o pe mama zicându-i că în instalaţie sunt doar vre-o 30l şi că oricum avem poliţă Alexa,şi doar trebuie săo folosim la nevoie;
- Am oprit gazele la centrală şi a intrat centrala în sistem de avarie...mami se blocase deja, luase numărul de pe centrală să sune, însă le-am zis eu “buton oşu apăs Anda”, si s-au prins că am făcut eu o ghiduşie;
- M-am urcat pe masa din bucătărie.
Însa sunt tare mândră de masa şi scaunele din camera mea, şi în fiecare seară îi duc pe mami şi tati să se aşeze la masă şi să stea cu mine să ne jucăm! Astăzi am făcut insrucţie cu Odica şi Emus....păi cine credeţi voi că e şefa?
Dar oricum să ştiţi căsunt ceea mai cuminte fetiţă, căci de pe 1 iunie până pe 5 inunie am fost la MaDriud singurică, adică cu bunici...şi dacă îl auziţi pe tataie Main eu sunt "ceea mai cuminte, ceea mai frumoasă şi ceea mai deşteaptă din toată comuna Dridu!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu