sâmbătă, 25 iunie 2011

În conflict cu Ungen!

Am intrat în confluci cu Ungen(Eugen), din două motive mari şi late:
1. am văzut eu la ei pe sârmă o bluză de pijama, şi eu tot explic la toată lumea că "buza tati", însă Ungen zice că e bluza lui, culmea este că şi mamaie şi tataie şi mami şi tati zic la fel...dar prea seamănă cu bluza lui tati, şi cum simţul proprietăţii la mine este foarte dezvoltat nu vreau să fiu păcălită
2. Ungen nu vrea să oprească ploaia...într-o zi ploioasă eram la curte şi mă plimbam după tataie Adi zicând "pouă ău". Tataie nu are ce face şi îmi zice "Sara, Eugen poate să oprească ploaia!", acum eu ce să fac mă duc şi îl terorizez pe Ungen de câte ori plouă cu "Ungen opeşte poaia!"...dar degeabacă Ungen nu ia nici o măsură şi tot plouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu