miercuri, 15 iunie 2011

Banţe!

Sunt fată tare hotărâtă şi impunătoare după cum îmi exprim anumite opţiuni, precum “Banţe”=ia-mă în braţe!
Câteodată mă apucă şi “Tati bebe mic, banţe cacatuo!”, adică să îmi arate tati poze cu mine când eram mică...şi aici am un ritual: împing fotoliul lângă birou, îl pun pe tati să stea pe fotoliu, şi eu ocup locul lui pe scaun.
Ce să zic, îi aranjez pe fiecare la locul lui! Într-o dimineaţă, zilele trecute, am pus-o pe mami să stea pe bancheta din spate şi eu m-am mutat în faţă, în dreapa lui tati, noroc că mamaie stă aproape....încep să fac instrucţie cu ei, să ştie cine e şeful aici!
Dacă mă supără cumva, le zic: "Dă-te, aparte!"...sau dacă vreau ceva să îmi dea le zic, "du-te, ancum! hai, hai!".
Într-o zi mami zicea că sunt prea încăpăţânată, şi era pe la noi Odica (Rodica), care evident că mi-a luat apărarea, că doar nu de pomană e iubire mare între noi două...Odica a zis că "Parcă recunosc pe cineva acum!", şi mami i-a zis "Cam ce vrei să zici?", şi Odica a zis că doar sememăn cu părinţii mei.