duminică, 6 martie 2011

Tiberiu Molnar!

În ultima săptămână mamaie Ştefi a făcut plimbări la Tiberiu Molnar....eu am rămas şi mi-am făcut de cap cu tataie Adrian!
Dacă vă interesează cine e Tiberiu Molnar, apăsaţi pe link....mamaie iniţial era cam sceptică, mai ales că după prima şedinţă tataie Adrian îi zicea lui mamaie că poate o radiază cu ceva şi se îmbolnăveşte mai rău...dar mami a zis că dacă ar fi vorba despre ea, ar încerca şi că oricum nu ai ce pierde încercând! Ba chiar mami a lipit şi un magnet pe frigider de la Tiberiu...de ce are mami această atitudine? Pentru că încă de la prima şedinţă, Tiberiu a precizat că el doar reglează câmplu magnetic şi nu trebuie renunţat la medicamentele prescrise de medic, dar trebuie să ai încredere în tine că îţi va fi mai bine....totodată mami a fost cam mirată că nu are un tarif, adică omul zice să îi dai cât consideri la sfârşitul celor 7 şedinţe.
În timpul cât mamaie era plecată, eu cu tataie împrăştiam jucăriile prin toată casa...şi am învăţat să deschid singură debaraua şi să umblu la cutia cu "Bomboane", adică cutia cu chestii dulci.
Desigur că tot tataie m-a învăţat, că dacă tot umblăm acolo şi facem prosti, să îmi fac şi provizii, şi îmi mai bagă câte ceva prin buzunare...adică să facem năzbâtia până la capat..căci oricum ne va certa!
Mamaie m-a învăţat că "Bomboane" înseamnă şi orez cu laple, plăcinţică, ananas....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu