vineri, 25 martie 2011

În casa noastră!

Sâmbătă am intrat în posesia cheilor de la apartament, chiar dacă şi familia Ionescu mai avea câte ceva de cărat….căci mami o ţinea că are multe de făcut: Gică Stres, ce să zic!
Familia Ionescu a respectat tradiţia şi superstiţia şi ne-a lăsat un făraş, o mătură şi o sticlă de alcool…mai bine lăsa o sticlă de Aca, ca să beneficiez şi eu de ea. Bogdan, adică dl Ionescu, a zis că aşa se lasă, pentru ca noii proprietari să aibe parte de belşug şi prosperitate în noua casă.
Aşadar, de sâmbătă am intrat în casă….mamaie Ştefi tot îmi zice, de fiecare dată când mami şi tati plecă, că se duc la casa mea. Tot ea îmi zice că tataie se duce la casa mea, când se duce în Giuleşti…căci eu zic “tataie ham ham Coca”, iar dacă mă întreabă cineva “Unde e tataie?”, răspund simplu “Coca ham”…acum mamaie zice că măcar la ceva să zic că e al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu