duminică, 27 martie 2011

Pup!

Joi au venit cu montatul uşilor...primul furnizor! Căci la noi cu uşile de interior este complicat: se vor monta uşi de interior de la patru furnizori.
Pentru această acţiune i-am mobilizat pe ambii bunici.
Când să plece tataie Main, m-am dus să îl pup, dar pentru a fi egalitate m-am dus şi la tataie Adi, l-am tras de mânecă şi i-am zis “Pup!”.
După experienţa de joi mami a ajuns la concluzia că seamănă cu tataie Adi: greu de mulţumit! Adică, sunt foarte critici...şi vorba lui mami: pe bani mei, îmi permit să fiu critică!

2 comentarii:

  1. Constanta Istrate28 martie 2011 la 11:21

    Vrea sa-i trateze egal pe cei doi bunici.Este bine educata ,nu povestesti niciodata ca stie sa faca semnul crucii mai bine ca multi adulti. Este o dulce de fetita care prinde tot si nu uita nimic. O iubim cu totii foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte bine că vrea să trateze cu egalitate.

    Cât despre semnul crucii am povestit în postarea în care se miră tanti Tia.

    RăspundețiȘtergere