vineri, 31 decembrie 2010

Moş Crăciun la Liberty Center!

Am uitat să vă spunem că săptămâna trecută am fost de l-am vizitat pe Moş Crăciun, la Căsuţa sa din Liberty Center...eu am fost cam năstruşnică, însă Moşul tare calm şi drăguţ, mi-a făcut chiar şi poze pe care mi le-a trmis pe mail, dar l-a lăsat şi pe tati să ne fotografieze....sigur că nu am plecat cu mâna goală, mi-a oferit şi o cutie de bomboane.
Poate această vizită este şi motivul pentru care am primit atât de multe cadouri, chiar şi de la persoane care nu ne gândeam, cum este Ana...pe această cale mulţumesc tuturor atât pentru cadouri, cât şi pentru bănuţii de "Bună Dimineaţa" care au ajuns la puşculiţă, chiar dacă eu nu ştiu să colind....şi nu facem nominalizări ca să nu se supere nimeni pentru ordinea în care apar pe listă.
Evident că şi eu am oferit cadouri, cel puţin celor din familie, însă în numele Magilor lui Iisus, căci aşa zice mami că ar trebui să învăţ...dacă vreau să primesc trebuie să ofer şi eu.
Şi mami a primit un cadou surpriză, sub bradul de la servici, de la Moş Crăciun, care a fost mai exact Carmen, şefa ei...a aflat mami mai târziu, făcând pe detectivul particular!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu