marți, 14 decembrie 2010

Băsescu la oftalmologie!

Săptămâna trecută am făcut o vizită la oftalmologie, căci atunci când ies pe afară şi este niţel curent îmi cam lăcrimează ochişorul stâng.
Cum stăteam noi în aşteptare în faţa cabinetului ne-am întâlnit şi cu Matei şi părinţii lui, care făceau o vizită la dermatologie, căci şi Matei are o formă de dermatită...după ce a plecat Matei eu am adormit niţel, şi când să intrăm în cabinet dormeam de-a binelea.
Doamna doctor când a văzut că dorm s-a bucurat, căci aşa putea vorbi liniştită cu mama...acum a urmat şi necesitatea de a mă consulta şi implicit de a mă trezi. Cu cine credeţi că a încercat dna doctor să mă trezească: cu ajutorul lui Băsescu!
Dna doctor avea o păpuşică pe care o chema Băsescu, pe care o dădea la copii sa se joace...numai că eu nu am fost încântată deloc!
Cât despre rezultatul consulului, sunt declarată sănătoasă, numai că pentru profilaxie am de pus nişte picături, fără antibiotic Ociflash...pe care eu evident vreau să le administrez altora, mai puţin mie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu