joi, 2 decembrie 2010

De Sfântul Andrei!

La mulţi ani, multă sănătati şi noroc tuturor celor care poartă numeleSfântului Andrei...în frunte cu mine!
Marţi, de Sfântul Andrei am primit cadouri de la bunici...au venit şi mamaie Tanţi şi tataie Marinică la mine, cu cadou evident...acum evident că şi ei mi-au ţinut unisonul şi au zis că sunt ceea mai cuminte fetiţă, cu toate că eu luni seara m-am culcat după 1 noaptea!
Tataie Marinică mă ţinea în braţe, la masă, şi zicea: "Ce vrei tu?Fata e cuminte, nu vezi?"...seara ne-a sunat mamaie Tanţi, că ea cadou mi-a adus, dar urare nu mi-a făcut, a fost tare oricum!
Am avut şi urări surpriză: Mioara cu căpriţele, dar şi Oana, prietena lui mamaie Ştefi la care mami a turnat-o pe mamaie că mă răsfaţă şi nu mă pune la punct...iar Oana a zis că mamaie aşa este ea mai răbdătoare cu copii, că şi Aşly a ei când făcea prosti mamaie zicea că atunci când va creşte va fi un copil cuminte!
Aşadar s-a dat startul la cadouri pentru mine, căci urmează:
-Sfântul Nicolae
-ziua mea
-Moş Crăciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu