luni, 26 iulie 2010

Şedinţă foto!

În ultimele zile am stat mai mult pe la bunici, căci mami şi tati au avut trebă şi i-am văzut doar seara, aşa că am fost o răsfăţată chiar dacă mamaie Ştefi a trebuit să fie mai atentă şi cu Străbuna că nu este în apele ei...a venit şi medicul de familie acasă, care i-a prescris nişte medicamente anapoda, contraindicate pentru accidentul vascular.
Dar sâmbătă la ora 10, am fost în parcul IOR, sau cum zice tataie Adrian că se numeşte, căci mereu o corectează pe mami...aşadar am fost în parc şi ne-am întâlnit cu Alina şi George, care ne-au premiat cu o şedinţă foto prin intermediul site-ului copilul.ro.
A fost foarte frumos, şi am făcut multe poze, abia aşteptăm să le vedem, şi au petrecut mult timp împreună cu noi,au avut multă răbdare, sunt tare drăguţi şi se vede că le plac copii.
Aşadar vă recomadăm cu mult drag să petreceţi timp alături de ei dacă vă doriţi o şedinţă foto foarte relaxantă şi neaşteptat de plăcută...evident că mami mi-a pregătit iarăşi mai multe toalete, şi a respectat recomandările primite anterior de la George, dar eu nu am prea vrut să mă schimb, adică eram prea fascinată de jocul prin parc, care parc apropo arată superb...mami a apreciat cel mai mult mulţimea de trandafiri plantaţoi şi curăţenia.

2 comentarii:

  1. sa speram ca vedem si noi pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O să le vedeţi! George deja ne-a contactat să ne întalnim dar noi am avut alte chesti de rezolvat!

    RăspundețiȘtergere