miercuri, 7 iulie 2010

Câtă sare!

Ieri am fost la bunici, în Crângaşi...şi după ce am venit de la joacă, undem-am întreţinut cu Iasmina, care este mai mare ca mine şi care a învăţat de la bunica ei că e bine să ştie tot ce se întâmplă la noi în bloc....eu am găsit o cutie de sare în debara, în timp ce mami şi mamaie nu ştiu ce făceau, ştiu ce făceam eu: împrăştiam sarea pe hol, şi după toată isprava m-amdus să îi arăt lui mami cutia goala....asta este! mamaie azis că tot ele sunt de vină căci au lasat debaraua deschisă, şi cutia la nivelul meu! Aşadar am scăpat şi de această dată....

2 comentarii:

  1. mai mai cum reusesti tu tot timpul sa scapi basma curata:p

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa nu scap eu basma curata daca toata lumea imi ia apararea?
    Apropo, felicitari pentru note! Sa ai bafta!

    RăspundețiȘtergere