luni, 26 iulie 2010

Am fost nuntaşă!

De ceva vreme nu am mai scris mare lucru pe aici, din lipsă de timp, dar încercăm să recuperăm acum şi avem mult să vă povestim,măcar să reuşim să atingem principalele subiecte.
Pe 17-18 iulie am fost nuntaşă, ceea mai mică nuntaşă la nunta Anei şi a lui Dan, la Galaţi.
La nuntă ne-am simţit fireşte că foarte bine, ne-a părut rău că nu am prins şi cununia religioasă.
Am fost cu mami, tati, mamaie Ştefi şi tataie Adrian....Străbuna a stat acasă cu Coca, care Coca a făcut o mare pocinoagă, dar să nu vorbim decât de lucrurile plăcute.
Aşadar, Ana este verişoara ceea mai mică a lui mami şi nu puteam lipsi, iar cu această ocazie am întâlnit marea majoritate a părţii mele moldave...căci dacă nu ştiaţi tataie Adrian este 100% moldovean, mami este 50%, iar eu 25%.
Eu am avut şase toalete, dar am etalat doar trei că na ce era să mă schimb toată nopatea? Pot să mă laud că am dansat chiar şi pe ringul de dans şi am fost tare cuminţică, având în vedere că am plecat de la nuntă după ora cinci dimineaţa.
Aşa cum vă spuneam am cunoscut mare parte a familionului şi mami revăzându-i a ajuns la o concluzie, cu vărul ei Iustin: ei din neam sunt combatanţi(aşa zice mami),Iustin zice că sunt soi rău...aşadar am cu cine semăna şi eu! Dar tot Iustin zice că el e doctor în teorie!
Desigur că mami s-a bucurat că a revăzut-o şi pe Mariana, sora Anei, fiindcă ea este stabilită în Maroc....şi l-am cunoscut pe soţul ei, care vorbeşte uimitor de bine româneşte, chiar şi cu regionalisme şi este tare sociabil...de câte ori mă vedea mă băga în seamă şi vorbea cu mine.
Am stat la masă cu Ilie(vărul lui tataie), Lică şi Mariana, fratele cel mai mic al lui tataie şi totodată şi finii de cununie...ce să vă spun că cu Lică mami a avut diverse discuţi accentuate, ca deobicei în ultimi ani, iar ca închidere a zis că lui nu i-a tihnit nunta că nu m-a lăsat pe mine mama acasă...cât despre Ilie, se vede că este şi el bunic, căci atunci când am dormit, a avut grijă de mine împreună cu tataie, adică mami m-a aşezat între ei doi.
Am avut şi strigături specific Rădăşeneşti, căci Sascani(cum zice Ilie) nu s-au îngrămădit la strigături...căci aşa cum zice Iustin, ce este aia strigătură şi la nuntă şi la botez şi la înmormântare, să se hotărască odată unde fac strigături, că ce e mult strică!
Pe mamaie Ştefi a durut-o un pic stomacul la un moment dat, şi evident că Iustin a văzut-o că a băut Cola şi a zis că de acolo i se trage şi să stingă cu un martini.
În concluzie, ne-am simţit bine că am fost împreună, că am fost alături de Ana şi Dan, care au fost nişte frumoşi şi care ne-au impresionat cu dansul mirilor...şi deasemnea unchiul Niculae şi tuşa Sanda au arătat foarte bine în postura de socrii mici.

4 comentarii:

  1. ce dumnezeu te vei face cand vei fi mare daca acum ai mers cu 6 toalete? da stiu eu ca de fapt tu vroiai sa atragi atentia si pun pariu ca ai fost si cea mai frumoasa de pe-acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi când o să fiu mare o să am două trei şifoniere de haine, dacă e să fac cum zic bunicile mele! Mami speră să fiu mai băieţoasă, aşa cum a fost ea....să nu am orea multe fiţe.

    RăspundețiȘtergere