miercuri, 6 august 2014

Nică făcea curat?

Mama şi-a dat silinţa să îmi organizeze jucărioarele pe dimensiuni şi specialităţi în tot felul de cutii şi saci...dar a ţinut o zi!

eu: unde ai văzut ultima dată mingea mică cu animăluţe?
mama: nu am văzut-o!
eu: îmi trebuie să mă joc cu tati!
mama: foarte bine! ce să fac eu?
eu: să mă ajuţi să o caut!
mama: nici gând! te rog să vezi singură unde este....
eu: dar undei ai văzut-o ultima dată?
mama: nu am văzut-o! dacă aveai ordine în cameră acum ştiai!
eu: Nică îşi făcea curat în camera lui?
mama: Nică avea o cameră împreună cu fraţi lui!
eu: cum aşa?
mama: uite aşa! dacă ar fi avut fiecare camera lui, ar fi avut o vilă!
eu: tati, tu unde ai văzut ultima dată mingea mică cu animale?
tata: nu am văzut-o!
eu: mă duc să caut!

eu, vorbind singură, la mine în cameră, după circa 5 minute: chiar ar trebui să fac ordine la jucări!

P.S.: nu am făcut ordine, dar am găsit ruleta lui tata...după ce a avut nevoie de ea acum ceva vreme, şi a fost nevoit să cumpere una nou!

Un comentariu:

  1. Tot răul spre bine ..... are intenția să -și aranjeze jucăriile...ca Nică.....bietul
    și ați găsit ruleta...nu..!

    RăspundețiȘtergere