miercuri, 13 august 2014

Mama Tia atletă....la sărituri garduri

Sâmbătă seară se auzea prin curte unchiul Vali cum zicea: "Tot ce ţi-am zis să nu faci ai făcut!"
eu: mama Tia nu a fost cuminte! unchiul Vali o ceartă!
mama: de ce crezi aşa?
eu: tu nu auzi?
mama: ba da!

Mama tocmai terminase o dicuţie interesantă cu bunicul din care rezultase că părinţi mei sunt "sisi la cap", ca să îl citez pe bunicul, mai mult mama căci tata nu prea stă la discuţie....eu le consider doar detalii.

mama către unchiul: facem schimb două săptămâni, voi îl luaţi pe tataie şi noi pe mama Tia?

A doua zi, vine mama să mă recuperoze de pe la mama Tia.
mama: ce ai făcut şi nu trebuia să faci?
mama Tia: să îţi arăt!
mama: na, arată!
mama Tia: am avut pui aici, şi ca să le dau mâncare săream pe aici!
mama: pofitim? de ce nu le deschideai portiţa?
mama Tia: ieşeau pe aici....şi Vali mi-a zis că poate cădeam şi îmi rupeam iar mâna!
mama: păi şi nu avea dreptate? te ţi şi matale de prosti! să nu mai plece şi ei în concediu liniştiţi!
mama Tia: păi maică dacă ieşeau pui!
Mama a conclizionat aşa pentru ea, dar nu a îndrăznit să comunice, că indiferent de vârstă omul tot tânăr se simte şi că mama Tia s-a considerat atletă la sărituri garduri!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu