sâmbătă, 21 iunie 2014

Ojată

eu: ce frumos te-ai ojat mami!
mama: îţi place? am fost pe la Salon Vegas.
eu: îmi place!
mama: o să îi spun şi M-ei.

A doua zi, am stat în baie cam mult.
mama: eşti ok Sara?
eu: da! vin imediat!
eu: uite mami (arătându-mi unghile)
mama: ce?
eu: m-am ojat şi eu cu aceiaşi culoare ca tine!
mama: nu văd nimic, decât că ai unghiile cam unsuroase. Cu ce te-ai ojat?
eu: cu strugurel!
mama: te rog să mergi să te speli şi să te ştergi!
eu: dar Roxi vine la grădiniţă ojată cu ojă ca tine.....şi la picioare...eu m-am dat doar la mâini!
mama:  este problema ei şi a părinţilor ei. Nu este un lucru sănătos pentru un copil să se dea cu ojă! oricum interesant la voi la grădiniţă, se discută în şedinţă să nu se mai vină dub Barni dar voi sunteţi daţi cu ojă, aveţi ceasuri de mână şi telefoane mobile.
eu (resemnată): bine, mă şterg!

După un timp mama obserbă că am strugurel şi pe tricou...ojasem şi tricoul...era tricoul cu Elsa şi Ana din "Regatul de gheaţă".
mama: ce e pe tricou?
eu: strugurel...când m-am ojat!
mama: să vedem ce zice Flori, cu ce scot eu petele...dacă reusesc să scot petee, dacă nu asta este! adio tricou!
eu: oricum eu vroiam cu Elsa şi Ana întregi, nu până la jumate!
mama: normal pentru tine să spui ceva...de ce nu ai zis când a făcut Flori tricoul?
eu: aşa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu