joi, 19 iunie 2014

O senzaţie

eu: Naomi îşi simte părul tare!
mama: cred că e normal pentru ea
eu: credeam că are o boală, dar cred că are doar părul prea lung
mama: se poate! dar tu de unde şti?
eu: mi-a zis ea că o doare părul! că vrea să se tundă şi mama ei nu vrea.
mama: să mai discute cu mama ei, să îi povestească ce simte
eu: eu cred că e doar o senzaţie!
mama: ce este aceea o senzaţie?
eu: ca atunci când îţi vine să faci pipi şi ai o senzaţie că vine pipi, dar de fapt pipi nu vine...te duci şi faci pipi.
mama: aha!
eu: poate mamaie Ştefi să îi zică mamaiei lui Naomi să o tundă, că o doare părul?
mama: nu cred! Naomi trebuie să dicute cu mama şi bunici ei...tu nu vei fi toată viaţa lângă ea, ca să o rogi pe mamaie să discute în locul ei!
eu: bine! mă gândeam şi eu....
mama: frumos că te gândeai, dar uneori trebuie să ne mai rezolvîm şi singuri problemele, căci tu nu vei mai fi cu Naomi şi la şcoală şi trebuie să o încurajezi să găsească singură soluţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu