luni, 12 mai 2014

Uşor şi simplu

Dimineaţă, la vestiar..eu,mama, tata,Nicole şi bunicul lui Nicole
eu, arătând către o fişă: uite Nicole nu ştie să scrie cu litere!
mama: ai uitat că şi tu în loc de S făceai 2...şi scriai 2ARA?
eu: dar ea nu ştie litere deloc!
tata: lasă Sara, nu e frumos!
mama: ti-am zis că pe tine să te intereseze ce faci tu nu ce fac alţi copiii!

Seara, acasă...
mama: de ce ai zis că Nicole nu ştie să scrie litere?
eu: că nu ştie!
tata: poate ei nu a avut cine să îi arate!
eu: ce mare lucru!
mama: când nu şti sau cunoşti ceva orice e mare lucru
eu: ce mare lucru să scri Nicole? trebuie să îi scriu eu mereu pe fisă numele că ea scrie cu cifre!
mama: vezi hârtia de acolo? scrie pe ea Nicole!
eu: uşor şi simplu! ce mare lucru?
mama: să văd că scrii tu Nicole!
eu: "NIC" şi "O" cum îl fac?
mama: nu ştiu, tu ai zis că e simplu şi uşor...deci şti!
eu: nu ştiu sigur cum se face!
mama: e simplu şi uşor!
tata: gândeşte-te! vezi că nu e chiar uşor?
mama: dacă Nicole nu ştie tu poţi să îi arăţi, dar un om când ajută alt om nu îi spune doar îi arată şi îl învaţă...aşa ar trebui să facă un om, zic eu!  mai ales un coleg bun!
tata: Nicole se simte prost dacă tu îi zici că nu ştie, şi poate lui Nicole nu are cine să îi arate acasă, poate nu au timp
eu, am scris:NICOL
mama: tot nu este complet...Nicole este un nume mai deosebit, se scrie cu "E" în plus faţă de ceea ce se aude
eu: bine, bine! o să înveţe!
mama: şi tu ai învăţat nu? nici tu nu ai ştiut mereu! este o vorbă "nimeni nu se naşte învăţat"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu