vineri, 9 mai 2014

Un vin roze....

Pe masă în bucătărie o sticlă de vin roze.
tata: ce e aici?
mama: o sticlă de vin roze, pe care ai primit-o astăzi de la Mircea!
tata: frumos din partea lui!
mama: mă gândeam pe aceasta chiar să o bem!
eu: să bea tati? doar tataie Marin bea vin!
mama: doar tataie Marin? pe alcineva nu ai mai văzut?
eu: bine fie! Şi tataie Adi!
mama: ai văzut tu?
eu: da! m-am uitat pe geamul de scurtătură cu balconul şi l-am văzut! tati nu bea vin, tu nu şti?
mama: dar poate să încerce!
eu: tati meu bea doar suc!
mama: bine fată! dar câteodată nu e rău să bei un pic de vin...tu dacă te împărtăşeşti nu bei vin?
eu: ba da! mă împărtăşeşte mamaie Ştefi că popa nu era în program de împărtăşit ai uitat?
mama: să îi zic eu ceva de dulce doamnei Tătaru cu clopoţelul ei cu tot, că nu ei şi tu o pauză de vorbit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu