miercuri, 5 februarie 2014

Dentist şi nu stomatolog!

M-am împrietenit cu domnul dentist! Şi domnul doctor a fost surprins de ce cuminte sunt eu!
I-am promis că o să îi aduc la el şi pe mama şi pe tata...eu am fost cu mamaie Ştefi! Aşa că ei nu ştiu drumul, dar îl ştiu eu!
Să ştiţi că eu sunt convinsă că se numeşte dentist şi nu stomatolog!
Eu sunt şefă la telefon la mamaie Ştefi....adică eu răspund la telefon! Uneori mă cred şefă şi la mama, şi într-o seară când era mama în baie: răspund!
Era mama lui Imam...şi m-am conversat cu ea până a ieşit mama din baie...după ce i-am spus o poiezie i-am povestit că eu merg pe la dentist.
ea: adică stomatolog!
eu: nu, dentist!
ea: dentist şi stomatolog este acelaşi lucru!
eu: nu, nu! stomatologul este de stomac! dentistul este de dinţi!
A încercat şi mama să mă convingă că stomatologul este acelaşi lucru cu dentistul...dar eu nu şi nu...mama a zis să îl întreb pe domnul doctor ce facultate a terminat...evident că nu am îndrăznit!

Un comentariu: