marți, 3 decembrie 2013

Concurs „Piciul”


Am luat mențiune... căci eu nu aveam chef de concurs. I-am spus doamnei să facem concurs mai târziu că eu trebuie să mă joc dar nu a vrut.
Mama: ai luat mențiune?
Eu: nu, am luat premiu că am primit aceiași jucărie cu restul!
Mama: deci despre jucărie este vorba!
Eu: da! I-am spus doamnei să nu facă concurs că eu nu am chef!
Mama: doamna a greșit?
Eu: dacă făcea concurs când aveam eu chef și nu mă jucam, luam premiul I!
Mama: ce părere ai! Nu mai bine te concentrai tu când trebuia?
Eu: eu atunci mă jucam!
Mamaie: și Nicole a luat tot mențiune!
Mama: la mine în casă nu stă Nicole! Și cu atât mai rău că a ajuns pe aceiași treaptă cu Nicole!
Eu: pe mine nu mă interesează decât de mine și de toți părinți mei!
Mama: ai grijă ce spui că țin minte! Oricum dacă tot concursul este pentru jucărie o să discutăm și am să propun să îți plătești concursurile din bani strânși de tine.
Concluzie: de acum, plătesc concursurile din bani mei și dacă iau premiul I îmi dau bani pe concurs să îi pun înapoi în portofel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu