vineri, 25 octombrie 2013

Crizantema-handemade by me&Talida

Vineri la grădiniţă m-am umflat de plâns că eu nu am reuşit să fac Crizantema...când a venit mamaie să mă ia eu plângeam de mama focului şi mamaie nu înţelegea de ce!
Doamna o ţinea pe a ei că îmi dă crizantema acasă când o fac eu, mamaie pe a iei: face temele cu mine, şi ea le face!
Căci mamaie nu înţelegea nimic de la mine care mă jeleam de zici că mă luase la omor cineva...doar Ştefan a primit crizantema acasă, căci din 26 de copilaşi doar el a reuşit să o facă singur!
Până la urmă a elucidat şi mamaie misterul...
Eu însă nu m-am lăast păgubaşe, am rugat-o pe Talida să facă cu mine o crizantemă...că sinceri să fim nici mama nu se prindea cum trebuie făcută această operă de artă, iar tata nici atât!
Priviţi ce am făcut cu Talida:

Un comentariu: