duminică, 11 august 2013

Plimbăreaţă....

Plimbăreaţă ca mine nu aţi văzut şi nici auzit...

De marţi, mă aflu în concediu la MaDridu-tura doua....de miercuri până sâmbătă am fost cu mamaie Tanţi şi tataie Marin la Buşteni...am vrut să vizităm şi castelul Peleş dar era şoseaua stricată, însă am fost la Gura Diham.

Sâmbătă am ajus la MaDridu unde mă aştepta unchiul Vali...astăzi evident că mi-am petrecut ziua cu el...până şi la cimintir am fost cu el...nu l-am scăpat un pic din ochişori!

Mama povestea cu tata că nu ştie cum de Naomi este atât de locală şi nu iese din casă decât cu scop precis...nu aşa plimbăreaţă ca mine...mama zice că dacă nu m-ar fi născut ea, ar fi crezut că am venit pe lume într-un mijloc de locomoţie, căci plimbăreaţă ca mine nu a mai văzut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu