luni, 19 august 2013

Artistă mă fac...

De Sf. Maria undeva pe lângă MaDridu sunt ”Zilele comunei Maia”, sau bâlci cum zice tataie Marin...bâlciul este de când era tataie mic!
Mamaie Tanți își făcuse program cu noi, cam așa: dimineață merg cu ea la biserică, mă împărtășea și după prânz mergeam la bâlci...insă tataie a zis să mergem dimineață...așa că eu și tataie am lăsat biserica şi ne-am dus la bâlci.

La bâlci cam pustiu, cine mai era ca noi la 9 şi ceva la bâlci....însă m-am întors acasă cu un microfon.

mama m-a întrebat de ce nu am mers la biserică, şi ce credeţi că am zis: biserica tot acolo este de câte ori trec eu pe lângă ea, dar bâlci este doar când merge tataie!
mama: nu ziceai că te împărtăşeşti şi îi duci părintelui Cezar flori?
eu: şti că la bunicul a venit acasă, la mine de ce nu vine acasă?
mama: bunicul e bătân...tu te poţi duce la biserică!
eu: dar mi-am luat microfon! Dacă am fost cu tataie și i-am zis că vreau microfon mi-a luat, dacă mergeam cu mamaie și îi ziceam nu cred că îmi lua!
mama: eu cred că dacă o rugai îţi lua!
eu: eu nu cred chiar aşa, că tati când i-a cerut bani de roată nu a primit de la mamaie, dar de la tataie a primit...
mama: să nu exagerăm, că şi ţie şi lui tati v-a cumpărat ce trebuia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu