marți, 30 octombrie 2012

To forward

Când mi-au rupt turta parcă, oricum la una dintre aniversările mele, Gabi mi-a urat, printre altele, să aplic şi să am parte de o poziţie care să îmi permită să aplic tactica "to forward"...mami a fost cam nedumerită, iar Gabi a clarificat situaţia: să deleg sarcinile corespunztor!

Ce credeţi? Deja am învăţat cum merge treaba....

Vineri mă găseşte mamaie afară, îmbrăcată...mamaie îi povesteşte mamaie cum eram îmbrăcata.
Mama mirată nevoie mare: Sara, te-ai îmbrăcat tu?
Eu: nu!
Mama: dar cine?
Eu: o fetiţă!
Mama: ce fetiţă?
Eu: o fetiţă mai mare!
Mama: de la grupa mare?
Eu: nu! de la mine din clasă, dar e mai înaltă!
Mama: m-aş fi mirat să se îmbrace ea complet!
Eu: ba da! M-am îmbrăcat! am pus-o pe fetiţă!

Ieri vede mamaie că eu nu mă duc săîmi iau apa...trimit o altă fetiţă...şi iar îi povesteşte mamei.
Mama: de ce nu ţi-ai luat tu apa?
Eu: a pus o fetiţă să o aducă!
Mama: cum adică ai pus-o, nu ai rugat-o?
Eu: bine! bine! am rugat-o!
Mama: era fetiţa de serviciu?
Eu: nu!
Mama: sigur?
Eu: sunt sigură că nu!
Mama: păi şi tu de ce nu te-ai dus să îţi iei apa?
Eu: sunt sigură că ea ar fi vrut să fie de serviciu!

Per ansamblu se mai adaugă şi:
- Mihaiţă, colegul meu de grupă, mă dă în leagăn şi îmi aduce ceea ce îi spun dintre jucărele
- Fabian îmi aduce culorile pentru desen

Păcat că nu găsesc pe cineva să care şi ghiozdanul dimineaţa!

Mama a zis că poate se supără şi vorbeşte cu doamna Nuţi să îmi facă şi mie cunoştinţă cu scaunul de pedeapsă...şi aşa acum ceva vreme eram geloasă pe Fabian că stă pe acle scaun, iar eu nu!

2 comentarii:

  1. Imi place atitudinea. Se pare ca, in grupa, era nevoie de un lider care sa delege responsabilitatile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi liderul e lider doar cu cine îi permite...şti cum este "orice naş, are un naş".

    RăspundețiȘtergere