marți, 23 octombrie 2012

Prietena mea:dna asistentă!

Dimineaţa, în curtea grădiniţei, în drum spre clasă....

Eu: ai trecut de cabinetul mendical!
Mami: azi sărim peste...suntem în întârziere la servici!
Eu: nu se poate! mă duc la mendical să mă vadă dna asistentă!
Mami: bine! bine!

Intru în cabinet.

Eu: Bună dimineaţa!
Dna: Bună dimineaţa dragă!
Eu deschid gura...mă verifică şi la gât!
Eu: nu mă doare gâtul! doar uneori îmi curge nasul!
Dna: nu cred că acum...nu s-ar părea!
Eu: nu, doar uneori!
Dna: şi ce face mami când îţi curge nasul?
Eu: mă pune să îl suflu!
Dna: nu pune şi picături?
Eu: nu!
Mama: negociem doar câteva pufuri de apă de mare!
Dna: să vi la mine să te învăţ să te pufăi singură să vezi ce haios este!
Eu: dar nu îmi curge nasul!
Dna: când va fi nevoie...nu acum...am înţeles că uneori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu