marți, 26 iunie 2012

Trotinetă...

Voiam şi eu altă trotinetă, nu pe ceea din boxă!
Dacă la început mamaie Ştefi nu era pentru, ea a devenit aliata mea.

Mami a zis că îmi cumpără altă trotinetă doar dacă am două feţe zâmbitoare mai multe decât triste (pe săptămână) însă m-am dus cu mamaie la piaţă şi am venit cu trotineta...evident că mama ne-a făcut o mare morală, dar singură şi-a dat seama că degeaba vorbeşte.

Seara, m-a întrebat: cum ai făcut de ţi-ai luat trotinetă?
Eu: am fost cu mamaie lapiaţă şi am lugat-o
Mama: mâine o întrebi cât costă! O să iei bani din pormoneul tău şi o să îi dai!
Eu: da! da! da! o întleb...şi o să zică "Puţin!" şi eu o să îi zic "Îţi dau bani! Ia!" şi mamaie o să zică "lasă, tu nu ai bani!", şi pun bani în poltofelul meu!

Peste câteva zile, în drum spre Dridu, mamaie Ştefi o anunţă pe mama că mama lui Fabio a găsit un nou model de trotinetă (două roţi în faţă, două în spate); mama a reacţionat arsă: să nu mai veniţi şi cu asta acasă! Doar nu afcem colecţie de trotinete....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu