duminică, 17 iunie 2012

Îngheţată pentru fată!

Pe 6 iunie lui tataie Adi i s-a livrat maşina...după un îndelug studiu de piaţă tot tataie a ales, evident...mami îi sugerase alt model, dar concluzia lui tataie a fost "Lasă Cristi, să vedem noi ce, că ea sare cu paraşuta, ia la fată role..."....dar la curoare ne-am dat toţi cu parerea şi am votat, căci tataie voia roşie! Oricum,nu şi-a luat maşină de poliţist cum voiam eu...şi nici Dusterul full option cafeniu metalizat ca naşul Măluţan )era a doua mea opţinune, puteam să îmi car racheta).

Revenind...şi cum tataie Adi are un motto "îngheţată pentru fată!" eu mă aleg cu câte o îngheţată aproape zilnic....şi ce să fac acum că am inaugurat maşina cu îngheţată!

Joi seară, mama spăla vasele!

Eu: a zis Coca că se spală maşina lui tataie cu detergent de vase!
Mami: ce se spală?
Eu: maşina de îngheţată....
Mami: cum adică?
Eu: am fost cu mamaie şi Coca la doctor, doctora a zis că mamaie să nu mai mănânce cărniţă...
Tati: ai mâncat îngheţată la tataie în maşină?
Eu: da!
Tati: să nu mai mănânci la tataie în amşină că o murdăreşti!
Eu: se splaă cu dero de vase, a zis Coca!

Face mami investigaşi a doua zi şi:
- da, am fost la doctor cu Coca
- da, doctora a zis de cărniţă
- da, am mâncat îngheţată...am adormit cu îngheţata în maşină, de fapt cu îngheţata în gură...şi am prins îngheţata între bărbie şi bancheta maşini...nu m-au pedepsit, mamaie a râs...tataie a zis că se spală (pe acelaşi principiu cu: şi ce dacă sare în pat, schimbăm canapeaua...sau şi ce dacă se dă huţa pe uşi, se schimbă şi uşa). Nu cred că mami şi tati ar fi râs!



Un comentariu: