luni, 7 mai 2012

M-am tuns...

Mirecuri, 25 aprilie, m-am tuns...la coafor, la coafeza la care se tunde mamaie Ştefi.
Istoria începe din weekend, când am fost la Zoo, şi printre altele tati mi-a zis că ar cam trebui să mă tund şi eu am fost de acord cu el...într-o seară, am vorbit cu naşul pe FaceTime şi m-a văzut cu pleata în vând şi mi-a zis "ce frumos îţi stă Sara! Ţi-a crescu părul!" la care eu supărată îi zic "trebuie să mi-l dau pe spate!".

Miercuri dimineaţă mi-am amintit că trebuie să mă tund şi îl iau pe tataiei cu "mă tunzi şi pe mine?", dar nu a vrut...aşa că o întreb pe mamaie "tu unde te-ai tuns?" şi cu binişorul am ajuns la coafor.

Să nu vă zic că eu am ales cum să mă tund....tare mândră de mine! SĂ nu vă zic că am stat şi cuminte!

Seara, mami se juca în părul meu la care eu iritată ce credeţi că zic "Heiiii, tati aia m-a aranjat şi tu mă ciufuleşti?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu