miercuri, 23 mai 2012

În vacanţă...

Ştim, ştim, ştim! iar am rămas codaşe la postări...dar încercăm să recuperăm!

Am fost în vacanţă...mai exact: eu am fost în vacanţă! La MaDridu...

Vacanţă sau cum vreţi voi să îi ziceţi...căci am stat fără mami şi tati!

Bunicul Nicu mă compătimea, căci aveam trei servicii...doar trăim în capitalism! Aşadar,

- pimul servici: la grădiniţă - dar aici aveam şofer, mă ducea tataie Marin sau unchiul Vali(căci tataie nu a putut să meargă într-o zi cu mine). Aici a fost o întreagă vânzoleală: între grupa mea şi grupa la care era Lorena...doamnei educatoare i-am zis în primele zile "doamna directoare", căci eu ştiam de la mami că noi mergem la doamna directoare la grădiniţă.

- cel de-al doilea servici: la bibliotecă, unde mergeam cu mamaie.

- cel de-al treilea servici: la biserică...căci a fost o săptămână cu activitate.

Acasă am avut activitate cu pui(i-am păzit de pisică) şi cu unchiul Vali(jucam o pocnitură mare, adică fotbal).

Duminică, când l-am auzit pe tati că îi zice lui tataie să tragă maşina să aranjeze bagajele m-am postat imediat în maşină...şi nici nu mai voiam să cobor să zic "la revedere".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu