miercuri, 11 ianuarie 2012

O mănâncă Babau.....

ieri am rămas la mamaie şi tataie....am sunat-o pe mami şi am insistat că pe mamaie o mănâncă Babau dacă plec de la ei....şi Flori, colega de birou a lui mami, a auzit şi m-a susţinut cică "lasă şi tu fata o noapte la mamai-sa...dacă o mănâncă pe mamaie Babau, cu cine o mai laşi după aia?"...Flori trebuia să se facă educatoare, căci se pune la mintea tuturor copiilor....din când în când îmi trimite câte ceva...cele mai frumoase sunt floricelele din plasetelină.

Azi după ce m-am hârjonit de nu se poate până m-am hotărât să merg acasă...avem o discuţie.

Mami: a mai mâncat-o pe mamaie Babau?
Eu: nu! am foţ eu acolo!
Mami: nu ţi-am zis că Babau nu există?
Eu: ba există! că aşa vleau eu!
Mami: e la închisoare! nu vine la mamaie!
Eu: ba vine! ştiu eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu