miercuri, 4 ianuarie 2012

Alo, Groupama!

Ştiu să răspund la întrebări de bază.

Cum te cheamă? Andla Sara Otilia Istrate!
Câţi ani ai? 3 ani!
Unde stai? o iei pe Cângaşi, la dleapta, o ieipe Ceahlău, pe la mamaie, şi apoi dleapta, pe Simion Mehedinţi, numălul unu, bloc nouăşinouă, etajul unu

Dar ştiu şi că tati lucrează la Şap, şi scrie cu roşu...şi mami la Groupama...acum văd şi la tv spotul, şi tati mi-a zis că la Groupama asta lucrează mami
şi zic "mami luclează la Glupama, în ploaie! la Glupama plouă!"...şi mami îmi explică că e doar o reclamă...şi ce înseamnă o reclamă...dar eu o ţin pe a mea una şi bună....
În noaptea de Revelion eu explicam că veviciul lui mami e la Groupama, unde plouă...şi tati tot îmi zice că vevicul lui mami este acolo unde mergeam noi să o luăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu