duminică, 25 septembrie 2011

Ziua pompierului!


Ştiaţi că pe 13 septembrie a fost ziua pompierului?
Noi am aflat abia pe 11 septembrie,în mod întâmplător...am fost la Parlamentul Copiilor, şi am văzut că la intrarea dinspre Palatul Parlamentuluiera o mare desfăşurare de maşinuţe mari şi roşiiii.
Evident, că şi eu plimbându-mă m-am aciuat pe lângă nenea pompierul care conducea maşina cu nacelă,şi am văzut eu că te ridică cu nacela...acum eu i-am zis lui mami că vreau şi eu, mami cică să îl întreb pe nenea pompier...şi na belea pentru nenea pompier că m-am aşezat lângă el şi am început: "Veau ancolo sus!", nenea pompier că nu are cască, că nu are centură pentru mine...că sunt ceea mai mică de până acum, că nu s-ar risca...mami tăcea mâlc...eu o ţineam una şi bună "te rog mos, domnu...veau ancolo sus, văd de sus!"...în cele din urmă ne zice nenea pompieru să încercăm când se întoarce cu nacela la sol.
Apare şi tati: "Ce faceţi, dragă?"
Eu: "Stăm la coadă!"
Tati: "La ce e coada?"
Mami: "La urcat în nacelă..."
Tati: "Are răbdare Sara să stea la coadă?"
Eu: "Da, da!"
Mami: "Stai să vezi că pompierul nu prea vrea să ne lase că nu are echipament pentru ea..dar l-a pisălogit până a zis că să vorbească cu cel din nacelă dacă îşi asumă aşa!"
Cât stăteam la coadă mă trecea şi pipi...cum eu nu fac în tufişuri, ce facem? Surpriză, că am zis singură că fac în iarbă...numai să nu pierd coada la pompieri...şi am făcut în iarbă.
Când ne-a venit rândul am urcat în nacelă...şi am văzut împrejurimile de la 14,90 m...cam de la etajul 7 al unui bloc...ne-a oprit şi nacela nenea pompierul să facem poze, şi mi-a răspuns la toate întrebările despre fiecare buton cu care făcea manevra....i-aplăcut demine, dar şi mie de el! Aşa de mult, că am coborât din nacelă cu scandal...că eu rămân cu el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu