miercuri, 10 august 2011

Caseta cu bijuterii!

Caseta mea s-a mai îmbogăţit.
- într-o zi am rămas cu un cercel..deja sunt la ceea de-a doua pereche pe care o stric. Acum se bănuieşte că am pierdut cercelul când m-am spălat...dar aste este! Pentru că mami a zis că trebuie să mai studieze problema cerceilor şi că ea a ajuns la concluzia că îmi trebuiesc două perechi la fel, problema a fost rezolvată de bunici. Mamaile discutaseră să împartă costurile între ele, însă tataie Adi a văzut că sufăr atât după cercei, căci tot ziceam "Anda piedut cecelu!", încât a suportat el costurile integral...dar mamaie Ştefi a ales modelul. Mami se declară multumită căci deja au cam trei luni şi nu au păţit nimic...chiar dacă acum am două perechi identice.
- am primit de la Ana un inel...mami a zis că nu e cazul, însă Ana a zis că ea oricum nu are cui să le lase şi că nu le mai poartă. Ana ţine la mine căci zice că sunt sufletistă....căci într-o zi când am auzit că nu are bănuţi, m-am dus la banca mea şi am luat bani de bomboane şi am vrut să îi dau ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu