miercuri, 10 august 2011

Boem Club!

Mergând la Boem Club, la cursul de Educaţie Muzicală am descoperit că iubesc chitara şi îmi place pianul.
La primele lecţii m-am jucat cu Oga, la care am început să ţin foarte mult...de câte ori o văd merg la ea şi îi zic "Hai sus munzică!", fiindcă lecţia noastră are loc la etaj.
Ultima dată m-am jucat cu Dana, care a făcut lecţia să se desfăşoare sub forma unei poveşti pe note....şi de această dată mi-a plăcut, dar eu eram obijnuită cu Oga. Dana ne-a dat şi temă pentru acasă: să desenez un portativ.
Cu Oga am învăţat:
- să bat ritmul în tobe;
- să cânt acorduri la chitară...ştiu de unde vin sunetele din chitară;
- să cânt gama la pian...unde cântă ursul "Mooor" şi unde cântă trilul păsărelele;
- să bat ritmul din palme pentru diferite melodii pentru copii;
- să arăt şi să deosebesc o notă mare şi o notămică, o notă scurtă şi o notă lungă.
Mami şi tati au fost surprinşi să vadă câte am învăţat.
De noi este cam departe ca şi locaţie, dar vă recomadăm Boem Club.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu