miercuri, 4 ianuarie 2017

Cum am petrecut de cutremur!

În noaptea în care a fost cutremurul Sara a rămas la bunici.
Eu, m-am trezit pe la 1:21 și cum mă durea cervicala am zis că m-am trezit de durere...m-am dus la bucătărie, am luat un Ketonal Duo și un Mydocalm și m-am culcat.
Cristi s-a trezit crezând că nu mă simt eu bine...și văzând că mă liniștesc s-a culcat.
Așadar, noi nu ne-am dat seama că a fost cutremur....
Dimineață mă sună mama să vadă cum am petrecut de cutremur și printre altele îmi spune că ei erau vervă, fiecare cu câte o acțiune.

O întreb pe Sara: cum ai petrecut fată de cutremur?
Sara: hâm...nu mare lucru. Stăteam la calculator, era cutremur și a venit mamaie să vadă ce fac...i-am zis că mai am de făcut ceva la calculator și după mă bag sub birou.
Eu: și te-ai băgat?
Sara: nu a fost cazul, că nu s-a repetat. Mi-a zis mamaie să merg cu ea la culcare.
Eu: dar de ce să te bagi sub birou?
Sara: așa ne-a zis la simulare la școală.
Eu: dar de ce erai trează la ora aia? ce făceai la calculator?
Sara: căutam întrebări de atenție....
Eu: bună treabă asta! eu, dacă stăteam trează până la 1 noaptea îmi făceau bunicii tăi o adevărată teorie a chibritului.

semnat: mama Sarei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu