marți, 30 iulie 2013

Din vacanţa la MaDridu

Duminică seară când au plecat părinţi mei le-am zis „eu rămân la mamaie şi tataie, şi să nu vă mai văd până la toamnă!”
Tata: aste e bună!
Mama: e bine! Mergem in concediu singuri!
Eu: fără mine?
MamaŞ dacă nu ne mai vedem decât la toamnă...
După câteva zile, o sun pe mama...eu: aţi plecat în concediu fără mine?
Mama:nu!
Eu: să nu pleci fără mine! Că vin acasă peste o săptămână!
Mama: bine fată atunci!
Eu: asta vroiam să ştiu...acum am treabă! Pa!

Apoi, când am fost la mamaie Tanţi la bibliotecă, dl viceprimar m-a întrebat „tu nu te duci la mare?”
Eu: ba da!
Dl. Viceprimar: unde la mare?
Eu: la Marea Mediterană!
Dl.Viceprimar: şi cu ce ajungi acolo?
Eu: cu avionul!
Dl. Viceprimar: aşa mă duceam şi eu la vârsta ta!

Naşa Viorica mi-a făcut cadou o pereche de sandale...naşa plină de intenţi bune, însă eu în minunăţia mea i-am zis că nu îmi plac, ca sunt prăfuite...ele fiind de culoare bej cu floricele roz, însă mie îmi plac lucrurile viu coloarea....mamaie Tanţi a încercat să mă lămurească că sunt de firmă, însă pentru mine dacă sunt prafuite contează mai mult...mama a încercat să mă lămurească şi ea că aşa este culoarea...dar eu una şi bună:sunt prăfuite!

Am început să fac şi lecţii de gramatică şi politeţe şi cu mama Tia şi bunicul Nicu, si până şi cu mamaie Tanţi : nu se zice „trotal” ci „trotoar” şi nu se zice „poizie” ci „poezie” şi se vorbeşte cu dumneavoastră.
mama Tia:alergi Sara pe trotal mereu cu bicicleta!
Eu: ti-am zis că se zice trotoar!

Am fost şi cu mamaie să ia reţetele de la doctoriţa Şuşală, care a a părut pe la "Dale lui Mitică"...şi ce să credeţi? Mamaie vorbea cu asistenta, cu tu şi nu folosind „dumneavoastră”...până i-am zis „mamaie dar ai făcut cumva grădiniţa cu ea? Se zice dumneavoastră!”

Printre altele m-am delectat si cu: pisicile Anei, plimbări pe unde am avut chef şi când am avut chef, vizite dese pe la mama Tia, jucat cu unchiul Vali...m-am împrietenit bine şi cu Andreea, fetiţa de 23 de ani a lui unchiul Vali, care a venit în vizită la mama Tia şi a umblat prin jucăriile ei şi mi-a dat un aragaz...le-am şi zis: mamaie nu mai găteşte, doar eu!

Despre plimbările mele a aflat şi mami când a venit...am bifat plimbări şi la unchiul Costel...mama a zis că era pusă la curent pe traseul: Adiana a povestit Floricăi, care a povestit Talidei, care i-a spus mamei...telefonul fărăr fir!

Mamaie Tanţi, a zis că dacă mai stau toata ziua la unchiul Vali mă face colet şi mă trimite la Bucureşti...eu am lămurit-o că dacă mă pune în cutie trebuie să îmi facă găuri să am pe unde respira...că si mamaie Ştefi zice că mă face colet şi mă trimite prin poştă însă cutia ei are găuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu