vineri, 17 mai 2013

Activităţi de primăvară

Acum trei săptămâni când am fost la MaDridu, am făcut primele pregătiri de primăvară:
1.am dat pomii cu var pentru dăunători, împreună cu unchiul Vali…de fapt unchiul Vali a dat cu bidineaua, eu doar i-am ţinut companie, însă pentru că unchiul a zis că dacă nu eram eu nu făcea nimic pot să îmi asum şi eu meritele;
2. am pus cloşca cu mamaie Tanţa…mama a ţinut să punem şi un ou dublu să vedem ce iese din el.
3. Anei i-am dat o veste proastă…am găsit pisica ei moartă pe stradă; eram cu tanti Tia…ea s-a ocupat de problemă, să ducă pisica Anei…oricum eu am povestit tuturor cum tanti Tia a luat pisica cu o frunză, cum a rupt frunza, şi cum a început Ana să plângă şi să îmi povestească că pe pisoi îl chema Tomiţă!
Ana nu s-a supărat că eu i-am dat vestea...chiar a mers cu mine la magazin şi mi-a luat bomboane! Mami s-a văzut în faţa faptei împlinite...dar tot m-am ales cu teoria "nu se pleacă din curte fără să ne spui, mai ales cu oameni pe care nu îi cunoşti", însă am venit şi eu cu teoria "oameni care zâmbesc sunt buni, oamaneni trişti sunt răi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu