duminică, 9 decembrie 2012

Ce e mucolitic?

Luni am ajuns la Marie Curie, la domnişoara doctor Safta Daniela Gabriela (super medic)....din cauza tusei mele din ultima vreme.

Cum am intrat în cabinet, am întrebat-o: mâine mă duc la grădiniţă sau sunt tot în vacanţă?
Domnişoara doctor: nu ştiu ce înseamnă asta, dar să vedem ce ai păţit!
Eu: Fabian a fost la doctor şi nu a mai venit la grădiniţă!
Domişoara doctor: se mai întâmplă!

Domnişoara doctor a întrebat-o pe mami ce am luat în ultima vreme...mami i-a zis că am luat şi Mucosolvan. Domnişoara doctor a lămurit-o pe mami că de la Mucosolvan aveam stările de vomă,, fiindcă este un mucolitic...la care eu imediat " ce e mucolitic?"...mi-a explicat şi mie domnişoara doctoră, după care m-a consultat amănunţit:
- s-a uitat în gâtul meu şi în urechiuşele mele şi în nas
- m-a ascultat la inimioară, şi la spate (i-am spus că am şi eu stetoscop acasă!)
- m-a palpat pe burtică
- m-a pus să promit că o să îmi pun picăturile în nas şi mă dau cu fâs în gât
- m-a învăţat cum să respir la aerosol.

Luni şi marţi am stat acasă...oficial am absentat de la grădiniţă, neoficial am fost în vacanţă (aşa mi-a zis mami).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu