marți, 20 noiembrie 2012

In lumea basmelor



In lumea basmelor noi am intrat
Cu Alba ca Zapada ne-am jucat
Si cu Cenusareaza am vorbit
Cuvinte magice ea ne-a soptit.
Motanul incaltat era si el
Bunica si Scufita Rosie,
Alis, Pinochio si Apolodor
Erau si ei in lumea basmelor.

Cu Degetica ne-am mai intalnit
Mica Sirena si ea a venit,
Era si Craiasa zapezilor
Si Fat Frumos si Gaza muntilor.
Mergeti si voi in lumea basmelor
Cantati cu noi si va fi mai usor,
Cu personajele sa va intalniti
Balauri, vrajitoare, zei si printi.

In lumea basmelor noi am intrat
Cu Alba ca Zapada ne-am jucat
Si cu Cenusareaza am vorbit
Cuvinte magice ea ne-a soptit
Mergeti si voi in lumea basmelor
Cantati cu noi si va fi mai usor,
Cu personajele sa va intalniti
Balauri, vrajitoare, zei si printi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu