luni, 23 aprilie 2012

Intersul, poartă...fesul!

Sâmbătă, am fost la Grădina Zoologică...după am fost cu tataie la Carrefour...eu, dornică să merg acasă să mă uit la desene... eu: acum ce facem? mami: mergem să îl lăsăm şi pe tataie acasă Peste o vreme, în maşină îil întreb pe tataie de ce nu se duce pe jos acasă....acasă tati nu vrea să mă lase la desene, şi încep să dau cu palmele în el....dumincă pedepsă: dacă nu dorm, nu ies cu bicicleta. Din ambiţie, nu am vrut să dorm şi drept urmare nu am ieşit cu bicicleta! AM motivat că oricum nu voiam să ies, căci bătea vântul.... Astăzi, mă ruga mamaie Ştefi să probez o haină facută de ea...eu nu voiam nici chip, căci iar mă probam cu pantofi mei roşii de lac şi piele, cu pietre şi fundiţă....când a venit vorba că mâine nu mă mai plimb cu bicicleta, imediat m-am apucat de probat. Când am fost la Dridu, mamiŞ hai să vedem florile lui unchiul Vali! Eu: hai la Tia! Mama: bine! Eu, intru în hol, direct la cutia cu bomboane....îmi iau o bomboană, şi zic: hai! Aşadar, pe la mine: interesul, poartă fesul!

Un comentariu: